KURUS SEBELUM RAYA DENGAN SET KURUS SHAKLEE



 Nak kurus‼️ Nak kurus ‼️ Nak kurus ‼️..

Banyak yang punya azam untuk kurangkan berat badan tapi ada yang berhasil ada yang sangkut di tengah jalan. Nak kurus bukan untuk bercantik cantik tapi bonus juga nampak cantik kan 😬. Sebenarnya lebih kepada untuk selesa beribadah atau membuat aktiviti seharian.

Ramai yang nak berat badan ideal kan

Ada banyak tips untuk kuruskan badan : 

▪️Jaga portion makan setiap hari.

Boleh amalkan pemakanan suku suku separuh

Boleh juga amalkan pemakanan jaga kalori

▪️Membuat aktiviti fizikal & senaman.

Antara contoh aktiviti fizikal & senaman

▪️Rehat yang mencukupi.

Tidur yang tidak mencukupi boleh mempengaruhi berat badan.

Ini antara tips biasa yang sering disarankan kepada kita semua untuk mengurangkan berat badan. Nak tahu apa lagi cara yang boleh bantu untuk percepatkan proses penurunan berat badan?

Yess.. Dengan set kurus shaklee, proses penurunan berat badan akan lebih cepat & semestinya berkesan. Jika sebelum ni saya kongsikan set puasa shaklee, kalini izinkan saya kongsikan kepada anda set kurus shaklee yang boleh membantu anda memgurangkan berat badan dengan lebih cepat.

▪️Dalam set kurus shaklee ini terdapat 3 konsep iaitu :

✔️ BAKAR 

✔️ BUANG

✔️ BINA

Jom saya kongsikan antara supplement yang mempunyai fungsi bakar, buang & bina yang ada dalam set kurus shaklee.


▪️HERBLAX ( Buang )

Antara manfaat herblax

📍Fungsi utama herblax adalah untuk detox badan. Bagi mereka yang ada perut buncit sangat disarankan ambil herblax sebab membantu kurangkan perut buncit disamping membantu untuk masalah sembelit teruk.

📍Herblax juga sangat bagus untuk bersihkan usus. Bila usus bersih badan kita senang untuk serap segala nutrien vitamin yang kita amalkan.


▪️OMEGAGUARD ( Bakar )


Manfaat omegaguard shaklee

📍Manfaat omegaguard sebenarnya banyak. Antaranya adalah bantu membakar lemak lebih cepat selain bagus untuk kesihatan jantung,paru paru, otak & kesihatan sendi.

📍Bagi mereka yang mempunyai masalah kolestrol pun boleh amalkan omegaguard shaklee. Ibu hamil,ibu berpantang & ibu menyusukan anak digalakkan untuk amalkan omegaguard untuk bantu kawal berat badan & bagus untuk perkembangan otak anak anak.


▪️LECITHIN ( Bakar)

Manfaat lecithin shaklee.

📍Selain omegaguard,lecithin shaklee pun mempunyai manfaat untuk bantu bakar & cairkan lemak. Lecithin shaklee pun sangat bagus untuk mereka yang mempunyai masalah sembelit & ibu menyusukan anak yang selalu mempunyai masalah bengkak susu.


▪️CINCH SHAKE ( Bina )

Ada 3 perisa. Chocolate,Vanilla & Cafe Latte

📍Proses penting dalam penurunan berat badan adalah membina kembali otot badan kita. Pengambilan protein mampu cegah kulit kita mengelember & badan lebih nampak fit. 

📍Selain itu, cinch shake juga membantu memberikan kenyang lebih lama, bantu inch loss lebih cepat dan sangat membantu untuk beri tenaga.

📍Yang rajin bersenam & workout, anda sangat digalakkan untuk amalkan cinch shake shaklee ini.


Hah..Bestkan manfaat setiap produk yang ada dalam set kurus shaklee ni. Paling best bulan ni ada promotion hebat.Lebih jimat & murah berbanding bulan bulan sebelumnya. Dan bulan adalah bulan terakhir peluang anda untuk dapatkan promotion dengan harga jimat ni.

Nak tahu harga promotion yang jimat dan murah

Hanya RM353 dan FREE setong cinch shake chocolate.


❌ Harga sebelum promotion adalah RM441.25 tetapi promotion kalini hanya RM353 dan FREE setong cinch shake perisa chocolate yang berharga RM190 setong.

Ada antara anda yang inginkan berat badan ideal sebelum raya, jadi masa ini lah dapatkan set kurus shaklee dengan harga jauh lebih murah dari harga sebelumnya. 

‼️ Jangan lepaskan peluang anda ‼️

Jom kurus sebelum raya dengan set kurus pilihan ramai. 

Nak tengok testimoni mereka yang berjaya kurangkan berat badan dengan set kurus ni atau lebih dikenali sebagai set hello new you.

📍TESTIMONI CUSTOMER 📍

Badan lebih ringan & tak mudah letih”



Turun 7kg lepas konsisten amalkan set kurus shaklee



Berjaya kurangkan 2.6kg & 6.5inci dalam masa 13hari.”


Mereka sudah rasai perubahan dengan konsisten amalkan set kurus shaklee, jadi selepas ni adalah giliran anda. Jadi jangan lupa hubungi saya untuk dapatkan promotion jimat pada bulan ni. Saya sedia membantu anda untuk kurus sebelum raya.


📌 NAK ADD ON VITAMIN LAIN

Nak add on dengan vitamin shaklee yang lain ?  

Hubungi saya untuk pertanyaan lanjut dan info yang lain.

📲 0135762592 ( Jiela )

💻 Jiela Zillera ( FB)


#BlogMegaShaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#ShakleeBeaufort













Comments