BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA




Zaman sekarang adalah zaman yang mencabar. Mana tidak asal dapat gaji harini, harini juga habis sebab nak bayar itu dan ini. Kadang tak sempat mahu buat sebagai simpanan dan takut untuk bagi ibu bapa sebab takut untuk keperluan diri dan keluarga tidak cukup.

Jadi ramai lah yang memilih untuk memulakan bisnes sebagai cara untuk menambah pendapatan dan menampung kehidupan seharian. 

Ada banyak bisnes yang boleh membantu untuk menambah income kita, salah satunya adalah melalui bisnes online. Tak kisahlah anda seorang surirumah, pelajar ataupun telah mempunyai pekerjaan tetap semua pun boleh buat bisnes online ini.

Bisnes online yang fleksibel.

Tahukah anda yang bisnes online shaklee ini boleh diwarisi kepada anak anak ketika kita sudah tiada atau meninggal. Antara salah satu sebab kenapa bisnes shaklee adalah bisnes yang terbaik ialah kita dapat mewariskan perniagaan ni kepada anak anak.

Nak tahu lagi kenapa bisnes shaklee adalah bisnes online terbaik di Malaysia ?

Jom baca entry saya sehingga habis :

1. BISNES TANPA PEGANG STOK BANYAK. 

▪️Tak perlu loan bank untuk memulakan bisnes shaklee. Hanya bayar RM35 untuk join member anda sudah layak mulakan bisnes tanpa perlu pegang stok yang banyak.

2.BONUS BULANAN YANG UNLIMITED.

▪️Tiada had bonus yang ditetapkan. Tertakluk pada usaha kita pada setiap bulan. Anda sendiri yang tentukan berapa bonus yang anda mahu setiap bulan. 

Antara bonus yang pengedar shaklee dapat.


Income seorang surirumah.

3. ADA BONUS KERETA DAN TRAVEL PERCUMA.

▪️Bisnes shaklee juga menawarkan bonus kereta yang berbentuk cash kepada pengedar shaklee. Bonus kereta ni berbeza dengan bonus bulanan yang kita dapat. Bermakna jika dapat bonus kereta ini,kamu akan dapat bonus tambahan.

▪️Selain itu juga, kamu berpeluang untuk dapat travel percuma daripada shaklee. Semua kos ditanggung penuh oleh pihak shaklee. Bestkan. Boleh juga pilih untuk menjalani ibadah umrah yang ditanggung penuh oleh pihak shaklee.

Trip FREE


Car Bonus Shaklee

4.COMPANY YANG ADA LANDMARK STUDY.

▪️Shaklee juga merupakan company yang mementingkan kualiti sesuatu produk yang mereka hasilkan. Bermula dari cara tanaman sehinggalah ke bahagian proses menjadi produk.

▪️Ini membuatkan kita semua lebih yakin untuk mengamalkan produk shaklee disamping menjana pendapatan melalui bisnes shaklee ini.

Selamat,Berkesan & Semulajadi.


5.BISNES YANG FLEKSIBEL.

▪️Bisnes shaklee adalah bisnes yang fleksibel. Dimana pun anda berada, bisnes shaklee boleh dibuat. Sistem websitenya pun semakin upgrade yang mana memudahkan kita untuk atur order customer kita.

▪️Tak kisah anda seorang surirumah, pelajar ataupun sudah mempunyai kerjaya anda masih boleh buat bisnes shaklee ini.

Kita order di sistem, HQ yang urus pos.

6.ADA KELAS PERCUMA.

▪️Selain ada cash bonus, car bonus dan travel percuma, shaklee juga menawarkan kelas percuma untuk semua pengedar shaklee.

▪️Kelas ada yang berkaitan merketing dan info produk yang akan di hoskan oleh pakar nutrisi shaklee dan staff shaklee sendiri.

Kelas yang berkaitan produk & nutrisi.


Kelas berkaitan startegi bisnes plan.


Ini antara sebab kenapa bisnes shaklee merupakan bisnes online yang terbaik di Malaysia. Selain produk yang bagus dan selamat, bisnes shaklee merupakan bisnes yang rendah risiko.

Permintaan produk shaklee bukan ikut musim tapi sentiasa ada order untuk produk shaklee. Dari segi vitamin dewasa sehingga lah ke vitamin kanak kanak. Selain tu shaklee juga ada produk skincare dan homecare sendiri.

Jadi jangan tunggu lama lama untuk mulakan bisnes online anda bersama bisnes shaklee. Mula bertindak sekarang.

Nak join bisnes online shaklee ?

Jom sertai team saya sekarang.

📲 0135762592 ( Jiela )
💻 Jiela Zillera ( FB )

#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeBeaufort
#ShakleeSipitang

Comments