INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

 Ya Allah bestnya bila dengar Shaklee Malaysia ada buat insentif atau extra cash untuk semua. Bukan sikit tau Shaklee Malaysia bagi extra cash ni. RM600 hengetttt korangg.. Sangat sangat membantu time ekonomi up and down ni kan.



Apa yang korang akan buat jika dapat RM600 ni ?

Kalau saya lah kan, confirm akan bayar segala komitmen yang ada lepas tu akan belanja family makan dan buat saving sikit untuk emergency. Iyalah RM600 tu besar tau nilainya. Macam macam boleh kita buat.

Baik betul hati company Shaklee ni bagi extra bonus begini. Extra ni tak campur bonus shaklee yang kita dapat setiap bulan tau. Bonus shaklee setiap bulan tu lain, yang extra RM600 ni lain. Yang selalu bayar ansuran kereta under RM600 tu boleh lah guna extra bonus ni untuk bayar ansuran kereta kan. Tak kacau duit gaji atau duit bonus shaklee.


Membantu atau tidak jika anda dapat RM600 ?


Tapi kenapa Shaklee baik hati betul bagi insentif shaklee ni untuk semua ?

▪️Salah satu sebab kenapa shaklee memberi extra cash ini adalah disebabkan shaklee ingin membantu anda mendapat duit lebih dari bisnes shaklee.

▪️Selain tu kita boleh juga menjadi bos kepada bisnes kita sendiri.

▪️Ramai orang idamkan untuk bekerja dengan circle yang mereka suka, jadi shaklee wujudkan peluang ini untuk kita boleh buat bisnes dengan circle yang kita suka.

▪️Selain tu kita boleh membantu orang lain. Contohnya kita bantu guide orang untuk lebih tahu tentang bisnes shaklee ataupun jika dapat duit RM600 kita akan membantu orang yang memerlukan.

Bantu lebih ramai akan buat kita lebih berjaya.


Nak tahu tak macam mana nak dapat insentif shaklee ni ?

Jom saya ceritakan secara ringkasnya 👇🏻

▪️Bagi mereka yang masih di rank SID atau rank biasa, mereka wajib rank up ke rank Supervisor antara bulan April,May & June 2023 dan wajib efektif di appointed rank selama dua bulan. Contoh rank up bulan April, May & June kena stay efektif di appointed rank Supervisor.

▪️Bagi mereka yang sudah berada di rank Supervisor atau Senior Supervisor pada cycle lepas iaitu cycle 2023 dan tidak efektif di appointed rank pada Januari hingga March 2023, mereka harus efektif di appointed rank bermula April,May dan June 2023.

▪️Bagi mereka yang berada di rank Supervisor atau Senior Supervisor pada cycle lepas iaitu cycle 2023 dan ada efektif di appointed rank pada salah satu bulan iaitu Januari hingga March 2023, mereka harus rank up di salah satu bulan antara April hingga June 2023 dan efektif pada appointed rank.

Jika anda adalah salah seorang daripada diatas, anda layak menerima insentif bonus extra dari shaklee yang akan dibayar pada August 2023.

Yes..Anda layak dapat extra RM600.

Tetapi kenapa extra RM600 dibayar pada August 2023 ? 

Hah mesti ada yang pelik kan kenapa tidak dibayar pada bulan Julai 2023 tapi dibayar pada August 2023. Meh sini saya bagitau atas sebab kenapa pembayaran extra RM600 ni lewat sebulan.

Bukan shaklee elak tidak mahu bayar ya tetapi atas alasan yang begini :

📍Syarat utama untuk dapatkan extra income ni hendaklah mematuhi syarat P&R shaklee yang mana segala jualan adalah mengikut syarat jualan shaklee.

❌ Shaklee sudah menetapkan, segala jualan produk shaklee tidak boleh dijual di laman jual beli seperti contoh Lazada, Shoppe dan yang berkaitan dengannya. Jika dalam tempoh tertentu anda didapati melanggar P&R shaklee, secara automatik anda tidak layak.

Hanya pembelian di laman web shaklee dan pengedar shaklee yang sah sahaja.

Agent Shaklee & Pihak Shaklee tidak akan bertanggungjawab jika barang anda diterima dalam keadaan expired jika pembelian di lazada atau laman e dagang lain.

Harap anda jelas tentang terma dan syarat yang sudah pihak Shaklee tetapkan. Diharap anda boleh mengikuti syarat yang sudah ditetapkan.

Tapiii.. Takkan orang yang baru sahaja boleh dapat RM600 cash, macam mana mereka yang sudah rank up sebagai Supervisor dan Senior Supervisor lama sudah ?

Jangan risau, pihak Shaklee ni adil tau korang. Orang bawah kita dapat, pasti kita pun dapat. Apa orang kata “win win situation” yang kita akan dapat.

Meh sini saya bisik bisik apa yang kita akan dapat sebagai orang atas :

▪️Semakin ramai orang bawah kita rank up semakin besar peluang kita untuk kumpul point travel PERCUMA dengan Shaklee. ( Terkeluar pula ayat jawab soalan sains di sekolah dulu dulu 😂. )

So maknanya, lebih ramai orang bawah kita rank up dan dapat cash RM600, lebih banyak point terkumpul yang kita akan dapat untuk pergi insentif trip PERCUMA dengan shaklee.

Best atau tak best ?  Mestilah best. Siapa saja tidak mahu duit extra RM600 dan travel PERCUMA tanpa keluar duit poket sendiri. Kalau ada yang tidak mahu memang orang tu tergolong orang yang pelik 😂.

Untuk travel PERCUMA , kamu boleh pilih salah satu ni :

Nak pergi Jepun.


Nak naik kapal cruise yang mewah.

Kalau nak harapkan duit sendiri pergi memang lambatttt lagi nak pergi Jepun atau naik kapal cruise yang mewah kan. Syukurlah dalam bisnes shaklee ni ada insentif shaklee diberi untuk travel PERCUMA dengan shaklee.

Bukan biasa biasa tau travel dengan shaklee. Dilayan bagai VVVIP.. Hah nampak banyak V tu 😂. Maknanya layanan yang sangat istimewa akan diberi pada kita semasa travel dengn shaklee.

Tak perlu risau duit poket, tak perlu risau bayar hotel , tak perlu risau duit makan . Yang perlu dirisau perut yang akan sentiasa kenyang sebab makanan memang sentiasa ada. Kata orang tak sempat perut rasa lapar, sudah tersedia lagi makanan.

Susah atau senang nak dapat semua ni ? 

Sebenarnya sangat senang bila hati & fikiran kita mahu. Kita sendiri yang tentukan sama ada kita boleh berjaya atau tidak. Tapi kalau sudah awal awal set dalam mindset cakap “ AKU TAK BOLEH”, emm maknanya sampai bila bila pun tak boleh lah tu.

Allah ni sentiasa mengikut sangkaan hambanya. Cepat atau lambat pasti dia akan bagi. Yang penting kena usaha, jangan cepat putus asa dan sentiasa berdoa pada Allah.

Jangan lupa sentiasa berzikir , selawat sebagai salah satu usaha kita untuk sentiasa dipermudahkan urusan dan sentiasa tenang dalam kehidupan seharian.

Mindset kita yang menentu siapa kita harini.

Saya sertakan sekali zikir yang boleh kita jadikan amalan setiap hari. Jangan tinggal usaha melalui zikir.

Zikir amalan yang kita boleh amalkan.

Jangan lupa selawat ke atas nabi setiap hari.

Nak tak duit extra RM600 masuk ke akaun anda ? 

Jadi jangan lepaskan peluang untuk cabar diri anda naik ke next level. Anda percaya anda berjaya pasti anda akan berjaya. 

Semoga segala usaha kita sentiasa dibawah rahmat Allah. Betulkan niat untuk bantu lebih ramai orang pasti Allah permudahkan jalan kita menuju kejayaan.

Terima kasih sudi baca entry saya kali ini. Berminat nak berbisnes shaklee atau berminat nak produk shaklee boleh terus hubungi saya.

 ▪️ 0135762592 ( Jiela )

▪️Jiela Zillera ( FB )


#megablogshaklee

#nextlevelblogging

#shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#shakleebeaufort


Comments