CARA RENEWAL MUDAH dengan SHAKLEE

 


Renew member shaklee macam renew lesen memandu sudah. Tiap tahun kena renew. Tapi kalau lesen memandu dia ada option untuk tempoh berapa tahun untuk renew kan tetapi untuk shaklee kena renew tiap tahun.

Ini kerana untuk melindungi data peribadi kita dari disalahguna.
Paling best sekarang boleh renew 3 bulan sebelum birthday kita atau selepas birthday kita tetapi kena pastikan nama kita masih ada didalam sistem shaklee.

Jika nama sudah tiada dalam sistem shaklee, bermakna kena buat pembayaran balik untuk join member dan nikmati kelebihan menjadi ahli shaklee.Sangat rugi kan bila membership kita expired dan nama sudah tiada dalam sistem shaklee.

M

Kalau dulu kena bayar RM30 untuk renew ahli shaklee, RM30 tu akan di tukar menjadi voucher dan kita boleh tebus balik dengan pembelian apa apa produk.

Tetapi pihak shaklee sudah tukar sistem renewal shaklee dengan cara pembelian apa apa produk yang mempunyai UV sebelum 3 bulan birthday atau pada birthday ataupun selepas birthday.

Bagi saya sistem sekarang sangat sangat memudahkan bagi semua ahli shaklee . Contoh dengan pembelian satu tiub herbal blend pun sudah layak untuk renew ahli shaklee kamu yang sudah expired atau akan expired.

Herbal blend shaklee.

Renewal shaklee ni boleh dibuat sendiri ataupun dengan bantuan upline anda. Bagi mereka yang berdekatan dengan shop Shaklee boleh datang ke sana untuk buat pembelian dan terus inform staff shaklee untuk membuat renew ahli.

Jom saya ajar step by step untuk buat renewal shaklee melalui website shaklee :

▪️Step Pertama :

Pergi website shaklee.com.my dan masukkan id serta password anda. Selepas tu tekan log in untuk masuk ke website.



▪️Step Kedua

Tekan my cart dan pilih produk shaklee yang kamu mahu. Contoh tengah cari produk bantu bakar lemak, boleh pilih lecithin.



▪️Step Ketiga :

Selepas pilih produk yang kamu berminat, boleh review order kamu dan jangan lupa untuk tick di kotak untuk renewal. 


Selepas semua siap di bahagian ni, jangan lupa untuk klik pay now bagi meneruskan pembelian produk anda.

▪️Step Keempat

Boleh pilih cara pembayaran yang anda mahu. 



Selepas siap bahagian pembayaran, anda hanya perlu tunggu barang sampai sahaja. Sangat mudah dan cepat untuk buat renewal shaklee kan.

Lepas ni anda boleh nikmati lagi harga ahli untuk semua produk dan berpeluang untuk kumpul point setiap pembelian produk shaklee.

Jika anda berminat nak cuba rangkaian produk shaklee boleh hubungi saya DISINI.

#megablogshaklee
#nextlevelblogging
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#shakleebeaufort
#shakleesipitang
#shakleesabah

Comments