CASH REBATE - DAPAT MAKAN VITAMIN PERCUMA

Makan vitamin percuma ? 

Amboi senang betul hati bila dengar boleh makan vitamin percuma kan. Bukan biasa biasa company boleh bagi vitamin yang berkualiti secara percuma.

Bukan tu saja, cash rebate tu boleh juga beli barangan lain. Contoh nak belanja family makan atau nak beli handbag ke. Setiap bulan shaklee akan kreditkan cash rebate ni ke akaun pengedar shaklee yang layak dapat.



Setiap 14hb pasti cash akan dimasukkan ke dalam akaun semua pengedar shaklee yang layak. Tapi ada masa kena masukkan awal tak pernah lambat shaklee akan bagi.



Dulu fikir berapa kali untuk beli vivix dengan duit sendiri. Tapi sejak ada cash rebate dari shaklee ni, dah tak perlu risau lagi untuk beli vitamin shaklee yang premium dan harga terlajak premium juga.

Macam mana nak makan vitamin shaklee secara PERCUMA ?

Jom saya terangkan step by step untuk dapatkan cash rebate shaklee dan boleh makan vitamin percuma.


▪️STEP PERTAMA 

Wajib daftar keahlian shaklee baru boleh dapat menikmati keistimewaan sebagai ahli shaklee.

Nak daftar sebagai ahli shaklee senang saja. Boleh buat pilihan yang mana satu anda mahu :

a) Bayar RM35 untuk join member shaklee.

b) Buat pembelian 100uv keatas untuk join member secara percuma.


Senangkan untuk daftar sebagai ahli shaklee. 


▪️STEP KEDUA.

Sudah daftar sebagai ahli, anda layak untuk nikmati semua produk shaklee dengan harga ahli dan paling penting semua produk shaklee mempunyai point tersendiri untuk anda kumpul dalam masa sebulan.


Akan ada dua harga berbeza bila kita tengok dalam website shaklee. ( https://www.shaklee.com.my/login )

DN: Harga Member
RP : Harga Retail
UV : Point setiap produk.
PV : Purchase Value untuk setiap produk.


Sebagai contoh , anda hendak membeli sebotol alfalfa complex yang bersaiz S iaitu satu botol ada isi 330 biji. So UV atau POINT untuk sebotol alfalfa ialah 13uv.

▪️STEP KETIGA 

Jadi bagaimana untuk dapat cash rebate dari shaklee ?


Point yang terkumpul hasil pembelian produk shaklee dalam sebulan dan mencapai syarat point yang telah ditetapkan untuk dapat cash rebate.

Contoh dalam sebulan tu anda buat banyak pembelian dan mempunyai 300UV bermakna anda layak untuk dapat cash rebate sebanyak RM81.60.

TETAPI …….

Semakin banyak pembelian yang anda buat dalam masa sebulan makin meningkat cash rebate atau bonus shaklee yang anda terima.

Paling best dalam shaklee biarpun anda hanya untuk makan sendiri anda juga layak untuk dapat cash rebate dengan syarat anda kena menepati syarat point yang telah ditetapkan.

So sangat mudah untuk dapat cash rebate dengan shaklee. Jadi jangan lepaskan peluang untuk sertai shaklee dan mendapat cash rebate dari shaklee.

Jom sertai saya DISINI.

#megablogshaklee
#nextlevelblogging
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#shakleebeaufort
#shakleesipitang

Comments