MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

 Zaman sekarang, pengambilan vitamin bukan lagi satu pilihan tapi satu kewajiban. Banyak virus yang ada di sekeliling kita. 

Dan banyak lah juga kemunculan vitamin vitamin di pasaran. Tapi kena ingat, kita kena cari vitamin yang tidak merosakkan satu pun sel badan kita.

Sebab fungsi vitamin adalah membantu meningkatkan kesihatan badan kita. Pastikan vitamin yang kita ambil selamat untuk diamalkan dalam jangka masa yang panjang.

Jom saya kongsikan kenapa saya memilih untuk amalkan vitamin shaklee sebagai suplemen utama saya.




1. VISI SYARIKAT JELAS DAN PRODUK YANG TERBAIK.

▪️Selamat, Berkesan dan Semulajadi itu adalah janji company Shaklee kepada pengguna sehingga menarik minat saintis hebat untuk mengkaji produk shaklee.

▪️Shaklee juga melaburkan jumlah yang tinggi dalam ujian klinikal , penyelidikan dan pembangunan. Produk Shaklee melalui lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi memastikan ketulenan dan keberkesanan produk shaklee.


2. PRODUK SHAKLEE DIBANGUNKAN OLEH SAINTIS HEBAT.

▪️Produk Shaklee bukan lah seperti produk kilang OEM yang diproses mengikut bahan yang kita sendiri mahu letak dalam produk tersebut. 


๐Ÿ“DR . FORREST C. SHAKLEE

Dr. Forrest C.Shaklee

๐Ÿ‘‰๐Ÿป Merupakan pengasas Shaklee. Orang pertama yang mencipta multivitamin di dunia.


๐Ÿ“DR. BRUCE DAGGY

Dr. Bruce Daggy

๐Ÿ‘‰๐Ÿป Senior VP untuk R&D Chief Science Office di Shaklee.


๐Ÿ“DR. GLADYS BLOCK

Dr. Gladys Block

๐Ÿ‘‰๐Ÿป Professor Emeritus di University Berkeley California yang mengkaji keberkesanan vitamin ke atas manusia. Dan setiap penemuan dalam dalam Landmark Study merupakan penyelidikan berimpak tinggi dalam dunia nutrisi.


๐Ÿ“DR. ELIZABETH BLACKBURN

Dr. Elizabeth Blackburn

๐Ÿ‘‰๐Ÿป Pemenang Anugerah Nobel Dalam Perubatan pada tahun 2009. Beliau adalah orang yang mengkaji mengenai telemore.


๐Ÿ“DR . YASUHIKO KOJIMA

Dr. Yasuhiko Kojima

๐Ÿ‘‰๐Ÿป Merupakan penerima PhD in Medical Science dari Universiti Tokyo. Beliau merupakan saintis pertama didunia yang menemui Interferon.


Jika diri kita percaya pada saintis ubat, bermakna kita perlu percaya juga kepada saintis yang bertanggungjawab dalam pembuatan produk Shaklee.


3. DIBUKTIKAN DENGAN SAINS

▪️Setiap produk shaklee akan melalui pelbagai R&D  bermula dari peringkat penanaman tumbuhan sehingga lah kajian keberkesanan produk atau vitamin shaklee .

▪️Disebabkan itu shaklee berani jamin semua produknya adalah 100% semulajadi, tiada bahan pengawet, bahan kimia dan bahan terlarang yang lain. 

▪️Malahan, Shaklee sanggup habisan ratusan juta USD untuk mengkaji berkali kali bagi memastikan setiap produk yang mereka keluarkan bebas dari bahan terlarang yang boleh memudaratkan kesihatan manusia.


4. MEMPUNYAI LANDMARK STUDY




๐Ÿ‘‰๐Ÿป Kajian ke atas sekumpulan golongan yang tidak ambil suplemen , mereka yang ambil suplemen jenama lain dan mereka yang mengambil suplemen shaklee selama 20 tahun atau lebih.

๐Ÿ‘‰๐Ÿป Kajian ini dijalankan oleh pihak ketiga yang tiada kaitan ataupun mempunyai kepentingan dalam Shaklee.

๐Ÿ‘‰๐Ÿป Jika didapati hasil kajian baik atau tidak baik, tetap akan di publish oleh pihak ketiga.

Hasil dari kajian tersebut, mereka yang mengambil suplemen shaklee dalam tempoh jangka masa yang lama mempunyai tahap kesihatan yang jauh lebih baik dari mereka yang tidak mengambil suplemen ataupun mengambil suplemen jenama lain.


Ini adalah antara sebab saya memilih dan setia dengan vitamin shaklee dari tahun 2017 sehingga sekarang. 

Saya juga telah merasai kesan dari vitamin shaklee, yang mana saya sendiri mempunyai masalah period tidak datang selama 2 tahun lebih.

Hasil dari konsisten amalkan gla complex, period saya kembali normal. Dan dari gla complex , saya telah mengamalkan lebih dari 5 vitamin shaklee sehingga sekarang.

Bukan saja membantu masalah period saya, tetapi berat badan dan kulit saya pun turut mengalami perubahan yang ketara.


๐Ÿ‘†๐ŸปIni adalah hasil amalkan produk shaklee dari tahun 2017 lagi. Pengambilan secara konsisten pastinya akan membuahkan hasil yang terbaik.

Saya harap dengan perkongsian yang saya berikan boleh memberi anda info yang tepat dalam pemilihan vitamin untuk amalan setiap hari.

Nak dapatkan VITAMIN SHAKLEE , boleh hubungi saya.



nextlevelblogging #blogmegashaklee
#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023

Kesihatan adalah Rezeki terbesar dalam hidup.

Jom sertai kami untuk jadi Agent Shaklee

Anda berminat dengan Vitamin Shaklee ?

Jom hubungi saya untuk info lanjut  :

Nama: NURAZILLAH BINTI MUHAMMAD 
Shaklee ID : 1268743

Pengedar Sah Shaklee anda di area :
Beaufort, Sipitang, Membakut , Kimanis , Labuan, Kuala Penyu,Kota Kinabalu serta seluruh Malaysia.

www.wasap.my/60135762592

Setiap pembelian supplement  Shaklee dengan saya akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan.

Jom jadi sihat dengan Shaklee!

Comments