9 SEBAB KENAPA SUPPLEMENT SHAKLEE TERBAIK DI MALAYSIA

 Welcome back to my journal 😬..

 Aisehhh.. Berspeaking london dulu ehh. Entry sebelum ni saya sentuh tentang set kurus shaklee kan, kalini saya mahu bagitahu kenapa saya memilih supplement shaklee sebagai vitamin harian dan kenapa supplement shaklee merupakan supplement terbaik di Malaysia.

Ramai saja antara kita yang mengamalkan vitamin pelbagai brand. Tetapi selepas ni kamu kena tahu kenapa kamu harus menukar brand supplement kamu kepada brand shaklee.

Sejak tahun 2017 lagi saya amalkan supplement brand shaklee.

Nak tahu 9 sebab supplement shaklee terbaik di Malaysia?

Hah.. Tolong baca sampai habis jika anda mahu tahu kenapa supplement shaklee menjadi pilihan ramai dan menjadi supplement terbaik di Malaysia.


▪️BEBAS DARI BAHAN TERCEMAR BERBAHAYA.

📍Shaklee telah menyaring lebih daripada 350 jenis bahan tercemar,pestisid dan bahan yang tidak tulen dalam setiap sumber bahan mentah produk.

📍Proses saringan ini termasuk mengasingkan bahan tercemar lain seperti logam berat, sisa pelarut,radiasi dan mikrob penyebab pencemaran makanan.


▪️BEBAS PESTISID

📍Shaklee telah membuat ujian lebih dari 250 ujian kandungan pestisid dan memenuhi piawaian United States Pharmacopia.

📍Setiap supplement yang dihasilkan oleh pihak Shaklee melepasi piawaian standard USP yang ketat. Ia untuk memastikan semua produk shaklee bebas dari bahan tercemar yang berbahaya.



▪️SENTIASA SELAMAT,TERBUKTI DAN BERKESAN

📍Shaklee juga menjalan kajian lebih dari 100 000 ujian kualiti setiap tahun bagi memastikan setiap produk shaklee yang dihasilkan selamat untuk diamalkan setiap hari.



▪️PRODUK SHAKLEE TULEN & ASLI

📍Tiada perasa tiruan, pemanis & bahan pengawet. Tak perlu risau gigi anak anak rosak dengan pengambilan vitamin kanak kanak shaklee.

📍Bagi mereka yang mempunyai masalah kencing manis, jangan risau untuk mengambil vitamin atau produk minuman shaklee.


▪️BEBAS GLUTEN

📍Good news bagi mereka yang mempunyai alahan,sensitif ataupun tidak boleh mengambil produk yang mempunyai sumber gluten dalam makanan, produk shaklee semestinya pilihan untuk anda.


▪️NON-GMO

📍Produk Shaklee adalah bebas GMO dan mempunyai pengesahan piawaian melalui IPP iaitu Identity Preserved Program.

📍IPP merupakan satu badan yang sangat dipercayai untuk memastikan sumber utama bahan yang digunakan kekal sebagai NON GMO dari peringkat biji sehingga peringkat proses menjadi bahan membuat supplement.

Esp salah satu produk non gmo.

▪️TIADA UJIAN TERHADAP HAIWAN.

📍Tiada sebarang bentuk ujian dan kajian ke atas haiwan di semua produk shaklee.

📍Polisi Shaklee bertentangan dengan konsep ujian terhadap haiwan.

Tiada haiwan yang terlibat dalam ujian & kajian produk shaklee

▪️BIODEGRADASI

📍Berpegang kepada prinsip sentiasa selamat,berkesan ,hijau dan bijak, set penjagaan rumah shaklee adalah terdiri daripada bahan mudah terbiodegradasi atau diuraikan semula dalam bentuk yang selamat untuk alam sekitar.

📍Tidak mengandungi bahaya fostat,nitrat dan borate.Ia merupakan satu bentuk tanggungjawab shaklee untuk pastikan persekitaran bumi kekal bersih,sihat dan selamat untuk generasi akan datang.


▪️KAJIAN UNGGUL LANDMARK STUDY.

📍Landmark study adalah satu bentuk ujian yang dilakukan oleh pihak ketiga bagi membuktikan produk nutrisi shaklee adalah yang terbaik, selamat dan berkesan.

Mengubah jenama boleh mengubah hidup anda”


Keputusan ujian mereka yang mengambil brand shaklee”


Kumpulan yang mengambil supplement shaklee mempunyai
status kesihatan terbaik.


Jom ubah jenama ke brand Shaklee.

Hah.. Sudah tahu 9 sebab kenapa harus bertukar kepada brand shaklee kan. Kena tahu sama ada produk supplement yang kita amalkan selamat untuk jangka masa yang panjang atau tidak. Dan paling penting kena ada kajian untuk setiap produk.

Nak tahu tak minuman isotonik shaklee sudah sampai di luar angkasa. Dan memang sangat membantu para angkasawan untuk kekal hidrat tau semasa kembali ke bumi.

Sejak tahun 1993 lagi produk shaklee join misi NASA.

Ramai yang tertanya tanya, pentingkah pengambilan makanan tambahan atau nama glamernya supplement ni dalam kehidupan seharian ?

Bagi saya memang sangat penting disebabkan persekitaran, gaya hidup dan gaya makan kita. 

📍 Tanya diri anda sendiri :

Cukupkah pengambilan sayur dan buah dalam sehari ?

Adakah anda memnpunyai gaya hidup yang sihat ?

Adakah makanan seharian anda makanan yang sihat ?

Adakah persekitaran sekeliling anda sentiasa bersih ?


Jika YA , tahniah anda orang yang sangat mementingkan kehidupan seharian yang sihat. Jika TIDAK, anda sendiri tahu jawapannya.


Pengambilan supplement hendaklah diambil bermula sekarang untuk ikhtiar kesihatan yang optimum. Jika anda berminat hendak mencuba produk shaklee, jangan lupa hubungi saya untuk mendapatkan rangakaian produk shaklee anda.

Stay Healthy with Shaklee 🫶🏻.


📲 0135762592 ( Jiela )

💻 Jiela Zillera ( FB)


#BlogMegaShaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#shakleebeaufort

#shakleesipitang





Comments

Post a Comment